فروشگاه اینترنتی لباس

| خرید اینترنتی لباس | فروشگاه اینترنتی لباس | لباس مردانه | لباس زنانه | لباس مجلسی | لباس بچه گانه | لباس شب | لباس ارزان | لباس ترک | ال سی وایکیکی | دفاکتو | کوتون |

فروشگاه اینترنتی لباس

| خرید اینترنتی لباس | فروشگاه اینترنتی لباس | لباس مردانه | لباس زنانه | لباس مجلسی | لباس بچه گانه | لباس شب | لباس ارزان | لباس ترک | ال سی وایکیکی | دفاکتو | کوتون |

جدیدترین اخبار



آخرین اخبار اخبار داغ


163
آی اسپورت - در ادامه هفته سی و چهارم لالیگا رئال میهمان دپورتیوو لاکرونیا بود که در یک بازی نسبتا راحت توانست با نتیجه 4-1 به پیروزی برسد. رئال با ترکیبی کاملا متفاوت نسبت به بازی با بارسا به زمین آمده بود. موراتا قبل از پایان دقیقه اول دروازه لاکرونیا را باز کرد. دقیقه 14 خامس گل دوم را زد. در ادامه تورخه دقیقه 35 یکی از گل ها را جواب داد تا رئال بیش از پیش بازی را با جدیت دنبال کند. در آخرین لحظات نیمه اول واسکز گل سوم را زد تا خیال زیدان راحت شود. در نیمه دوم هم بازی روندی روتین را دنبال کرد و دقیقه 67 خامس گل چهارم رئال را وارد دروازه حریف کرد.. دقیقه 78 هم ایسکو تیر خلاص را به دروازه میزبان شلیک کرد. گل دقیقه 84 خوزلو هم فقط اختلاف را کمتر کرد. در آخرین دقایق بازی هم کاسمیرو گل ششم را برای رئال زد تا رئال 6-2 بازی را به پایان برساند. با این نتیجه رئال 78 امتیازی شد و هم امتیاز با بارسلونا در صدر. اما زیدان یک بازی کمتر از انریکه دارد و فرصت این را دارد که صدر را به تنهایی برای خود کند. گل های بازی: لاکرونیا تورخه35 رئال موراتا1، خامس14 و 67، واسکز44، ایسکو78، کاسمیرو87 ...


173
مبینا نصیری مجری جوان تلویزیون کشورمان، از ازدواجش در سال 96 با مجری سرشناس تلویزیون خبر داد.


199
تحقیقات میدانی از ۵۰ مشاور ملکی درباره «سمت وسوی بازار پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری» نشان می دهد عکس العمل متغیرهای بازار مسکن به نتیجه انتخابات، در قالب دو سناریو قابل تصور است. نتایج نظرسنجی از واسطه های بازار مسکن حاکی است تغییر دولت چون به تقویت انتظارات در بازار برای دگرگونی در سیاست ها منجر می شود، می تواند برای حدود یک فصل، رکود مقطعی ایجاد کند. در سناریوی دیگر نیز احتمال داده است ثبات دولت موجب ادامه مسیر کنونی شود و بازار با شوک مثبت یا منفی مواجه نشود.


152
بازار مسکن به ویژه تهران با پدیده عرضه خانه های غیرمصرفی رو به رو است. خانه هایی که مشتری نداشته و برخی چند سال است که خالی مانده اند. معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برآورد مالی ۲۰۰ میلیارد دلاری از خانه های خالی در کشور، نسبت به تداوم اشتباه سرمایه گذاران خانه های خالی هشدار داد.


116
برخی افراد به شدت امیدوارند که نتیجه انتخابات برگزیت سال گذشته تنها کابوسی بد باشد و به نتایج انتخابات عمومی زودرس در 8 ژوئن به عنوانی طلوع روزی برای آینده ای متفاوت چشم دارند.


113
برنامه نقشه گوگل به تازگی به روز شده و می تواند آخرین محل پارک خودروی شما را به خاطر آورد. بنابراین دیگر نباید نگران فراموش کردن محل توقف خودروی خود باشید. با تازه ترین تغییرات اعمال شده در برنامه نقشه گوگل که روی هر دو نسخه اندروید و آی اواس در دسترس است، محل پارک خودروهای افراد قابل مشاهده خواهد بود.


146
ب ام و سری ۷ (BMW 7 Seies) لوکس ترین و مجهزترین خودروی سدان سایز بزرگ (Full Size Luxury Sedan) شرکت خودروسازی آلمانی ب ام و (BMW) بوده که از سال ۱۹۷۷ میلادی در خط تولید این شرکت قرار دارد. با ما همراه باسید تا به معرفی و بررسی مدل سال ۲۰۱۷ میلادی این شرکت که در بازار خودروی ایران نیز حضور دارد بپردازیم. ب ام و سری ۷ این خودرو که یکی از گرانقیمت ترین و باکیفیت ترین محصولات تولیدی شرکت خودروسازی ب ام و بوده، اولین بار در سال ۱۹۷۷ میلادی به بازار عرضه شد. تاکنون ۶ نسل از این خودروی خاص طراحی و به بازار عرضه شده است. این خودرو تنها در دو کلاس بدنه سدان سایز بزرگ و لیموزین به بازار عرضه می گردد. نسل اول ب ام و سری ۷ نسل اول ب ام و سری ۷ در سال ۱۹۷۷ میلادی به بازار عرضه شد و تولید آن تا سال ۱۹۸۷ نیز ادامه داشت. این خودرو از یک موتور شش سیلندر خورجینی نیرو می گرفت و یکی از پرقدرت ترین محصولات این شرکت به شمار می آمد. نسل دوم ب ام و سری ۷ در سال ۱۹۸۷ نسل دوم ب ام و سری ۷ به بازار عرضه شد و تا سال ۱۹۹۴ در خط تولید شرکت قرار داشت. این خودرو از امکانات و تجهیزاتی به روز و ...


100
سبک تبلیغات برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در هفته اخیر، فضای کارشناسی کشور را نگران برخورد هیجانی با مسائل حساس اقتصادی کرده است. به اعتقاد صاحب نظران ماهیت علمی برخی از چالش های اقتصادی اقتضا می کند که نامزدهای انتخاباتی با پرهیز از ارائه اطلاعات مبهم و جانبدارانه، به سمت تهییج اذهان عمومی با هدف پروپاگاندای سیاسی، حرکت نکنند. زیرا این نوع موج هیجانی گرچه ممکن است به برجستگی نامزدها منجر شود، اما درنهایت یک بازی باخت-باخت برای آنان و منافع ملی حتی در صورت پیروزی خواهد بود. به عقیده کارشناسان، یکی از این نقاط حساس اقتصادی، وضعیت فعلی نظام بانکی و طرح ورشکستگی بانک ها است.


131
وکیل ملت: نیوشا توکلیان، عکاس ایرانی که روزها با دختران قربانی ختنه در کنیا زندگی کرده ، می گوید: این عکس ها، داستان هایی وحشتناک از زخم های روحی آنها را بازگو می کند.


142
همه کاره پدر شده است و غیررسمی بانوی اول آمریکا. به او دختر اول آمریکا هم می گویند. او حالا به جای ملانی ترامپ راه اجلاس زنان گروه ۲۰ را در پیش می گیرد و با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و کریستینا لاگارد، رئیس صندوق بی المللی پول دیدار می کند. به گزارش سی ان ان، ایوانکا ترامپ که در این اجلاس به دفاع از پدرش پرداخته، مورد استهزای تماشاچیان قرار گرفته و وی را «هو» کرده اند.


103
فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی در پی درخواست سینماگران جشنواره به نمایش درخواهد آمد.


182
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تمهیدات خود در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب را تشریح کرد.


108
زن جوان به خاطر اینکه همسرش در خانه با جمع آوری پرنده ها به دنبال ایجاد کلکسیون و پرنده بازی است،درخواست طلاق داد.


177
منوچهر بهروج، بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون، عصر امروز، چهارشنبه ششم اردیبهشت درگذشت.


151
طبق اخبار منتشر شده دیوید دخه آ به احتمال فراوان فصل آینده به مادرید سفر کرده و منچستریونایتد به دنبال جانشین وی باشد.


170
برطرف کردن سوختگی موکت , رفع لکه ها، همیشه یکی از دردسر سازترین چیزهایی است که خانم های خانه دار با آن روبرو هستند. به خصوص اگر این لکه ها روی فرش یا موکت خانه باشد.


115
معمولا وقتی که ما از گوشی های خود به صورت معمول استفاده می کنیم نیازی به شارژ چند باره آنها در طول روز نداریم،اما وقتی استفاده از آنها زیادتر از حد معمول می شود حتما باید شارژر ،پریز برق و یک پاور بانک هم همراهمون باشه تا به مشکلی برنخوریم! از زمانی که شما تلفن همراه خود را تهیه کرده اید،به مرور زمان باتری آن ضعیفتر می شود و این به این معناست که از حجم ارتباطات و سرگرمی شما کاسته خواهد شد. اگر فکر می کنید که عمر باتری تلفن همراه شما به پایان رسیده و دیگر نیاز شما را رفع نمی کند با ما همراه باشید تا ۶ اسمارت فون با باتری ماندگار را به شما معرفی کنیم.  سامسونگ گلکسی اس۸ پلاس گلکسی اس۸ پلاس اسمارت فونی با صفحه نمایش بزرگ ۶.۲ اینچی،با سخت افزار سنگین به کار رفته در آن وتوانایی اجرای نرم افزار های متفاوت توانست نمایش خوبی را در حفظ شارژ از خود نشان دهد،این اسمارتفون ۱۸ ساعت به شارژر احتیاج نداشت. موتورولا موتو z یکی از ارزانترین مدل های موتورولا،موتو z اسمارت فونی با باتری بسیار قدرتمند بین سری های z نام دارد.این اسمارت فون ۲۳ ساعت بدون استفاده روشن و ۱۶ ساعت هم میتوان با آن فیل ...


154
عصب سیاتیک (sciatic nerve) طولانی ترین عصب بدن انسان است که از ناحیه کمری آغاز و تا انتهای پا امتداد دارد. گرفتگی رگ سیاتیک همراه با درد شدیدی است که می توان آن را با روش هایی درمان کرد.


183
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: شنیدم در یک مصاحبه رئیس محترم دولت اشاره کرد این مشکلات 40 سال وقت می خواهد و گفتند شاید صد سال، به نظرم مردم ما نه صبر حضرت ایوب را دارند نه عمر حضرت نوح.


148
باجه های نمایندگی خدمات بانکی پست بانک ایران در سطح روستاهای کشور، تا پایان اردیبهشت ماه آماده افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز برای دریافت سود سهام عدالت هستند.


167
تازه ترین اطلاعات دریافتی «تابناک» حکایت از آن دارد که حسین دهباشی و وحید ایمانی شانس بیشتری برای اجرای سه مناظره انتخابات ریاست جمهوری دارند. به گزارش «تابناک»؛ تجربه دو دوره پیشین انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که مناظره های انتخاباتی نقش کلیدی در جهت دهی آرای عمومی و جمع بندی مردم برای رای دادن به کاندیداها دارد و به همین دلیل…


106
حمید فرخ نژاد از این که فقط در زمان انتخابات هنرمندان مورد توجه قرار می گیرند، انتقاد کرد.


194
مرجع خبری رئال مادرید : با یک بازی بسیار زیبا رئال مادرید موفق شد یک گام دیگر به فتح لالیگا نزدیک تر شود.


140
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شهادت جمعی از مرزبانان کشور را تسلیت گفت.


122
نماگر بازار سهام کشور روز گذشته با ثبت رشد ۱۷۱ واحدی (معادل ۲/ ۰ درصد) از نیمه کانال ۷۹ هزار واحدی عبور کرد و در سطح ۷۹ هزار و ۵۹۷ قرار گرفت. شاخص کل هم وزن اما مطابق روند روزهای اخیر بار دیگر شاخص کل را پشت سرگذاشت و با رشد بیش از ۷/ ۰ درصدی بازدهی خود از ابتدای سال را به بیش از ۷/ ۱۱ درصد رساند.


142
این که اردوغان طرفدارانش را با پرچم سرخ ترکیه به خیابان ها می آورد تا اراده خود را تحمیل کند به معنای دموکراسی نیست.


158
پیشکسوت استقلال گفت: ما برای آقای پروین احترام قائل هستیم اما مدیرعامل استقلال می گوید اسطوره اش پروین و مرحوم بهزادی هستند.


133
وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به ادعای برخی رسانه ها درباره بدهی 700 هزار میلیارد تومانی دولت اعلام کرد: بخش عمده ای این بدهی از گذشته به دولت یازدهم به ارث رسیده است.


176
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از تعیین علت فوت و اعلام آن به مرجع قضایی خبر داد.به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، مسعود قادی پاشا گفت: در پی درگذشت عارف لرستانی و درخواست مرجع قضایی برای تعیین علت فوت وی، با نمونه برداری و انجام آزمایش های لازم، طی نامه ای علت فوت نامبرده به…


105
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای از برنامه هایی که تحت عنوان آشنایی با نامزدها در رسانه ملی پخش می شود انتقاد کرد. به گزارش مهر، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، عصر امروز ششم اردیبهشت ماه، با صدور اطلاعیه ای روند رصد و پیگیری تخلفات انتخاباتی رسانه ها را تشریح کرد. بنا بر این گزارش متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است: باسمه تعالی اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور در خصوص روند پیگیری تخلفات انتخاباتی رسانه ها نظر به اوج گیری فعالیت تبلیغاتی نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری و نقش خطیر رسانه ها در اطلاع رسانی این روند و با عنایت به تکلیف قانونی رسانه های برخوردار از منابع عمومی درخصوص پرهیز از تبلیغ له و علیه نامزدها و همچنین ضرورت ارائه فرصت اطلاع رسانی برابر به هر 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به رصد دقیق عملکرد رسانه ها در این زمینه در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، به آگاهی ملت شریف ایران می رساند؛ 1) تاکنون 61 مورد تخلف انتخاباتی 10 رسانه در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور رصد شده که در مراجع ذیربط حقوقی در حال بررسی ...


182
حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور به اظهار نظر انتخاباتی علیه کاندیداها در فضای مجازی پرداخت .


138
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.


178
تهیه کننده فیلم «من مادر هستم»، استقلال بخش بین الملل جشنواره جهانی فجر را اتفاقی مثبت ارزیابی می کتهیه کننده فیلم «من مادر هستم»، استقلال بخش بین الملل جشنواره جهانی فجر را اتفاقی مثبت ارزیابی می کند و معتقد است این رویداد می تواند در سطح اول سینمای آسیا مطرح شود.د و معتقد است این رویداد می تواند در سطح اول سینمای آسیا مطرح شود.


180
احمدرضا کاظمی این استریپ طنز را به بهانه هواداری زیرپوستی برخی مقامات و برخی تریبون ها با عنوان «تبلیغات نامحسوس» در ضمیمه طنز «بی قانون» منتشر کرد.


191
بازیکنان پرسپولیس دیروز (چهارشنبه) اعتصاب کرده و حاضر به تمرین نشدند. خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که این اعتصاب به دلیل مسائل و مشکلات مالی و همچنین اطلاع پرسپولیسی ها از پرداخت 30 درصدی مطالبات استقلالی ها دارد. در این میان، به نکات تازه ای درباره دلیل این اتفاق رسیده ایم؛ مسئولان باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر پرداخت نکردن بقیه مطالبات بازیکنان را به نبودن پول درباشگاه مربوط دانسته اند اما به گوش بازیکنان رسیده که باشگاه پولی را در اختیار دارد که می خواهد آن را صرف پیش پرداخت بازیکنان جدید این تیم برای فصل آینده کند. همین مساله باعث نگرانی شدید آنها شد و در نهایت پرسپولیسی ها تمرین را تحریم کردند. طی روزهای گذشته بحث پیوستن بازیکنانی نظیر: گادوین منشا، شجاع خلیل زاده و سعید آقایی به پرسپولیس بیش از هر زمان دیگر مطرح بوده است. کاپ


194
در پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران سه تساوی و یک باخت را کسب کردند و این در شرایطی است که هر 4 تیم ایرانی این شانس را دارند تا بتوانند راهی مرحله حذفی شوند.


194
ما انقلابی کردیم که در بطن و متن آن نوعی نقد نشسته بود. به یک بیان هر نوع مکتب رهایی، اعتقادی و انقلابی، یک سویه نقد دارد. اما نقد صرفاً در هنگامه رهایی معنا پیدا نمی کند. در فردای رهایی هم نقد باید حضور بسیار سنگینی داشته باشد چون نقد موجب شکوفایی و اعتلا می شود.


136
تهران - ایرنا - بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشور با تایید بهبودی وضعیت جسمی خود گفت: حالم خوب است و به شکر خدا مشکلی ندارم، فقط می خواهم بدانم از دست شایعه سازمان مرگ هنرمندان به کجا باید شکایت برد؟


194
مسواتی سوم، پادشاه سوازیلند که دارای پانزده همسر است ، با اعلام اینکه ازدواج در کشورش بازگشت ندارد، طلاق را در این کشور ممنوع کرد


125
سایت اسپورتولوژی فهرستی از خوش قیافه ترین بازیکنان دنیای فوتبال تهیه کرد.


179
طبیعت زیبای روستای سلین در کردستان


198
در پی درخواست هنرمندان از وزارت خارجه این وزارتخانه با همکاری وزارت کشور و شورای نگهبان تصمیم بر این گرفت که یک صندوق رای در شهر کن فرانسه جهت اخذ رای هنرمندان کشورمان که در فستیوال کن شرکت کرده اند اختصاص داده شود.


106
مشهد- ایرنا- 6 دستگاه اتوبوس روز چهارشنبه در یک نمایشگاه خودرو سنگین در منطقه طرق مشهد در آتش سوخت.


187
فارس/ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: اگر سردار دلاور حاج قاسم سلیمانی در مجاهدت خسته شد ما هم خسته خواهیم شد.


174
یکی از اعضای بسیار مهم بدن قلب است و سلامتی آن از اهمیت فراوانی برخوردارست. متاسفانه و خصوصا در سال های اخیر، بیماری های قلبی و عروقی در میان جوانان قربانیان فراوانی گرفته است، به همین خاطر نیز صرفنظر از سن، هر فرد بزرگسالی باید نکاتی را در مورد این عضو حساس بداند و با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی خود و به وجود آوردن عادات بهتر، از قلب خود مراقبت بهتری به عمل آورد.


158
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می دهید شانس برنده شدن داشته باشید؟ گفت: ما که در اینجا نمی خواهیم پیشگویی کنیم.


157
سال ها پیش که نخستین فیلم های ایرانی به جشنواره های بین المللی راه می یافتند ذوق و شوق فراوانی را به وجود می آوردند.


189
شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در رادیو ورزش، برنامه های خود در حوزه ورزش را بیان خواهند کرد.


111
به گزارش اویس، شیخ مامون رحمه که اکنون امام جمعه مسجد اموی دمشق در مشهد مقدس به تشکر و قدردانی از لشکر فاطمیون به دلیل حضور در میدان مبارزه با تروریست ها پرداخت


140
مرجع خبری رئال مادرید : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال و دپور نوشت. فیکس ها در دقیقه 20 بازی عالی با دپور تلفنم زنگ خورد. یکی از پیشکسوتان رئال که قهرمانی های لیگ و کوپای زیادی داشت پشت خط بود. او به من گفت :” توماس، تیم فیکس رئال را چطور می بینی؟” او به کنایه حرف می زد و حق هم داشت. سه هفته پیش در ریازور، بارسا با مسی و سوارز خنثی شده بود اما تیم دو مزیدان حریف را تحت تاثیر قرار داد. اآنها فوتبالیست نیستند، آرتیست هستند. نیمکت نشین های رئال چهار گل به ایبار در ایپوروا، چهار گل به لگانس در بوتارگه، سه گل به اسپورتینگ رد مولینون و شش گل به دپور در ریازور زده اند. با یازده نفر مشهورتر در ال کلاسیکویی بازی کردیم که نتیجه خوبی نگرفتیم. توضیحش همین بود. نیمکت نشین های ذاتی با عطش و تعصب بیشتری بازی می کنند. ترکیب بازی با دپور شش اسپانیایی داشت که چهار تایشان محصولات آکادمی بودند.حتی تخروی جوان هم اولین بازیش را در لالیگا داشت. در لاکرونیا جشن بر پا بود. ایسکو و اسنسیو این زوج بیش زا 150 میلیون یورو می ارزند. زمانی که در مورد خرید احتمالی هازارد صحبت می کنیم دلگر می شوم. ...


137
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از تعیین علت فوت و اعلام آن به مرجع قضایی خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، مسعود قادی پاشا گفت: در پی درگذشت عارف لرستانی و درخواست مرجع قضایی برای تعیین علت فوت وی، با نمونه برداری و انجام آزمایش های لازم، طی نامه ای علت فوت نامبرده به مرجع قضایی اعلام شد. عارف لرستانی، پنجشنبه 25 فروردین ماه 1396 درگذشت.


179
محمد صراف رییس انجمن صنفی VOD و IPTV ازتوقف انتشار سریال «عاشقانه» در فضای مجازی با دستور قضایی خبر داد.


146
به گزارش ایرنا، چهارشنبه شب و در هفته سی و چهارم لیگ باشگاه های اسپانیا، آبی و اناری پوشان کاتالانی در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اوساسونای قعرنشین بوده و در نهایت به پیروزی مقتدرانه هفت بر یک دست یافتند. بارسلونا که هفته گذشته موفق شد تیم رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با شکست روبرو کند در دیدار امشب با وجود غیبت «لوییس سوارز» و «نیمار» به پیروزی هفت بر یک دست یافت تا با ۷۸ امتیاز به صدرنشینی ادامه دهد. «خاویر ماسچرانو» مدافع باتجربه و آرژانتینی که سالهاست پیراهن بارسلونا را برتن دارد، موفق شد در این دیدار نخستین گل خود را برای کاتالان ها به ثمر برساند.این گل در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی به دست آمد. «لیونل مسی»، «آندره گومز» و «پابلو آلکاسر» نیز هر کدام دو گل برای بارسلونا به ثمر رساندند. از دقایقی پیش رئال مادرید که رقابت نزدیکی با بارسلونا برای قهرمانی دارد به میهمانی لاکرونیا رفته و با یک گل از حریف پیش است. ‘برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.’ شبد**۳۷۸۳*۹۱۲۲*خبرنگار: امیر میرزاییان* انتشار دهنده: مهد ...


130
اگر مبتلا به آسم هستید، حتما با تنگی نفس، خس خس سینه، سرفه و فشردگی قفسه سینه آشنا می باشید. هنگامی که محققان کانادایی بیش از 700 نفر که در پنج سال گذشته، مبتلا به آسم تشخیص داده شده بودند را مورد مطالعه قرار دادند، متوجه شدند که یک سوم آن ها اصلا آسم ندارند. این نشان می دهد که پزشکان هم گاهی دچار اشتباه می شوند، در حالی که علائم این بیماری با علائم بسیاری از بیماری های دیگر شباهت دارد که برخی از آنها را در این مطلب آورده ایم.


119
در دومین روز از تبلیغات نامزدهای انتخابات محمد باقر قالیباف، مصطفی میرسلیم، حجت الاسلام حسن روحانی و اسحاق جهانگیری درباره برنامه هایشان با مخاطبان به گفت گو می نشینند.


168
یک انبار سلاح نظامیان سعودی در پی حملات موشکی و توپخانه ای ارتش یمن در نجران، آتش گرفت.


173
ابراهیم رییسی کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از نخستین برنامه های خود برای اقتصاد کشور رونمایی کرد.


177
سعید مرتضوی با انتشار بیانیه ای، برای رئیسی آرزوی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری کرد.


101
مهمترین تیتر روزنامه های ورزشی پنج شنبه ۷ اردیبهشت عبارتست از: + روزنامه ابرار ورزشی کریم باقری: برای موفقیت در آسیا باید بازیکنان خارجی خوبی داشت/ بازیکنان خودشان تصمیم گرفتند تمرین نکنند + روزنامه ایران ورزشی رضاییان در استقلال؟؛ منصوریان تکذیب نکرد + روزنامه شوت فرزاد مجیدی: این مدیر بی کفایت است؛ افتخاری باید از استقلال برود + روزنامه گل جمله عجیب ستاره قرمزها در جمع بازیکنان که قرار نبود رسانه ای شود؛ مسلمان: از سپاهان پیشنهاد دارم


148
تراز: این آیه اشاره دارد به بودجه سنگینى که کفّار مکّه خرج کردند و به سبب شکست، مایه حسرت آنها می شود. هرچند که آنها در آینده بیشتر هم خرج می کنند.


182
دورتموند کار بزرگی کرد و رقیب دیرینه اش را در خانه خود شکست داد.


183
منابع خبری اعلام کردند به دنبال افزایش تنش در شبه جزیره کره، دولت چین شمار بیشتری از نیروهایش را در مرز با کره شمالی گسیل داشته است، شمار نیروهای چینی ارسالی به این منطقه در مرحله دوم، حدود یکصد هزار نفر تخمین زده می شود.


186
فال روزانه پنج شنبه 7 اردیبهشت 1396 چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 7 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال آنهایی که در زمینه املاک و مستغلات و یا در بورس سرمایه گذاری کرده بودند سود بسیاری به دست خواهند آورد. سفرهای کاری و معاملاتی که می کنید بسیار نتیجه بخش خواهند بود و به اهدافی که در سر دارید خواهید رسید. خوشبختانه خانواده و دوستانتان نیز از شما حمایت می کنند و هر کاری که از دستشان بربیاید برای همکاری با شما انجام خواهند داد؛ این موضوع احساس آرامش خارق العاده ای را به شما هدیه خواهد کرد. عشق و حمایتی که از جانب همسر و فرزندانتان دریافت می کنید به شما انگیزه بیشتری خواهند بخشید تا برای فراهم کردن آرامش و رفاه برای آنها تلاش خود را حتی بیش از قبل کنید. خوشبختانه زحمات شما در محل کارتان دیده می شوند و احتمال این که حقوقتا بیشتر شده و یا ترفیع رتبه بگیرید خیلی زیاد خواهد بود. آنهایی که قبلا عاشق شده بودند و یا آنهایی که در نیمه اول امسال عاشق شوند به احتمال خیلی زیاد خواهند توانست در آخرین فصل امسال به خانه بخت بروند. برنامه هایی که برای ...


159
رئال مادرید هم مانند بارسلونا رقیبش را گلباران کرد.



163
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه زندگی بنده با چشیدن طعم فقر همراه بوده گفت: احساس فقر و محرومیت را چشیده ام.